Vrácení a záruka na montáž
Záruka Suitcase.Repair na přizpůsobení
Nalezení odpovídajících náhradních dílů pro kufr může být tak snadné. Jednoduše vyhledejte číslo modelu vašeho kufru a nechte nás provést těžkou práci při kontrole, které díly odpovídají vašemu kufru.
V rámci naší záruky Suitcase.Repair na přizpůsobení garantujeme, že náhradní díly vrácené naším vyhledáváním, při hledání podle čísla modelu vašeho kufru, budou 100% odpovídat vašemu kufru.
Přečtěte si níže, jaké podmínky platí pro využití naší záruky na přizpůsobení.
Suitcase.Repair Záruka montáže
Na Suitcase.Repair záruka na montáž se vztahuje na všechny náhradní díly, které byly doporučeny na základě našeho vyhledávání při hledání správného čísla modelu kufru.
Pro uplatnění záruky je nezbytné, abyste vyhledali číslo modelu vašeho kufru. Více informací o tom, kde najít číslo modelu vašeho kufru, najdete zde zde.
Důležité: Důrazně nedoporučujeme vybírat náhradní díly podle vizuálního srovnání, protože to může být často zavádějící. Protože tyto díly nejsou doporučeny při našem vyhledávání, nevztahuje se na ně naše záruka na montáž.
Kromě toho platí následující výjimky a omezení:
- U náhradních dílů, u kterých se ve výsledcích vyhledávání zobrazí upozornění "Nutné porovnání", se záruka na montáž vztahuje pouze v případě, že porovnání bylo provedeno před nákupem. Záruka na montáž se nevztahuje na případy, kdy jsou objednány obě položky, které je třeba před nákupem porovnat. Pokud si nejste jisti, kterou z položek požadujete, obraťte se laskavě před nákupem na náš servisní tým.
- Stránky Suitcase.Repair se nevztahuje na alternativní produkty navrhované na stránce produktu, ale pouze na náhradní díly zobrazené ve výsledcích vyhledávání při hledání čísla modelu kufru.
V takových případech se na váš nákup vztahuje pouze tehdy, pokud bylo před nákupem provedeno požadované vizuální srovnání.
Rozdíly mezi jednotlivými díly mohou na obrázcích vypadat jako malé, např. mírně odlišný tvar, drobné odchylky ve Kolečka designu, jiné umístění loga a další drobné rozdíly. Pokud máte potíže s identifikací požadovaného dílu, obraťte se před nákupem na náš servisní tým.
V případě, že před nákupem nedojde k porovnání, ale náhradní díly jsou objednány za účelem jejich porovnání doma, naše záruka na montáž se nevztahuje.
U mnoha náhradních dílů vám můžeme nabídnout alternativní náhradní díly, které pravděpodobně také pasují na váš kufr, přestože se nejedná o originální náhradní díl použitý na vašem kufru. Může se jednat o náhradní díly s podobným tvarem, identický náhradní díl v jiné barvě nebo podobně.
Ačkoli jsme zjistili, že tyto náhradní díly s velkou pravděpodobností pasují na váš kufr, nemůžeme bohužel tyto alternativní náhradní díly zahrnout do našeho pojištění. Suitcase.Repair záruku na montáž.
Důvodem je to, že ve vzácných případech je možné, že detaily, jako je umístění šroubů nebo rozměry, nemusí být 100% identické, což vede k tomu, že díly nepasují ideálně.
V případě nákupu, na který se vztahuje naše Suitcase.Repair Záruka montáže, zajistíme bezplatné vrácení, pokud náhradní díly nebudou pasovat do vašeho kufru.
V takových případech bychom vás rádi požádali, abyste kontaktovali náš zákaznický servis (viz kontaktní údaje níže) s obrázky, na kterých bude uvedeno číslo modelu vašeho kufru a problém, se kterým se potýkáte v souvislosti s náhradními díly.
Poté náš servisní tým ověří, zda můžeme zajistit jiné díly, které budou pasovat do vašeho kufru.
Vrácení zboží
Na adrese Suitcase.Repair usilujeme o to, abychom co největšímu počtu zákazníků poskytli dokonale vyhovující náhradní díly.
Velmi se omlouváme, pokud jsme nesplnili vaše očekávání nebo pokud díly nesedí.
Stačí kontaktovat náš zákaznický servis s uvedením důvodu, proč si přejete objednávku vrátit, a s uvedením, které výrobky chcete vrátit, a náš servisní tým vám rád pomůže.
Vezměte prosím na vědomí, že můžeme přijmout vrácení pouze v případě:
- nepoužité náhradní díly, které jsou v původním stavu
- sady náhradních dílů, pokud se vrací celá sada. Vrácení částí sady není povoleno.
V případě vrácení zboží nese náklady na dopravu zpět zákazník.
V případě vráceného zboží v rámci naší Suitcase.Repair Záruky na montáž, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a zašlete nám obrázky s číslem modelu kufru a obrázky ukazujícími, proč díly nesedí. Poté vám náš servisní tým poskytne bezplatný štítek pro vrácení zboží.
Veškeré vrácené zboží musí být adresováno na adresu:
Subke GmbH
c/o Suitcase.Repair
Pulverweg 6
21337 Lüneburg
Náš servisní tým vám také pomůže s organizací předplaceného štítku pro vrácení vaší objednávky. Náklady na zpáteční přepravní štítek budou v těchto případech odečteny od částky vrácení peněz.
Vrácení peněz bude automaticky zahájeno po doručení vráceného zboží do našeho skladu a jeho zpracování. Zpracování vrácených peněz může trvat 1-4 pracovní dny.
Výše vrácené částky se vypočítá na základě ceny výrobku plus nákladů na zaplacenou dopravu. Náhrada nákladů na dopravu je omezena nejlevnější dostupnou sazbou dopravy nabízenou v době nákupu. Pokud jste požádali náš servisní tým o vystavení štítku pro vrácení zboží, budou náklady na štítek pro vrácení zboží odečteny od částky náhrady.
V případě vrácení jste povinni zorganizovat a uhradit zpáteční dopravu (pokud se na díly nevztahuje naše záruka na montáž). Obecně můžete využít jakoukoli přepravní službu dle vlastního výběru, doporučujeme však zvolit pojištěnou službu se sledováním, aby nedošlo ke ztrátě zásilky.
Případně vám může pomoci náš tým zákaznického servisu, který vám vystaví předplacený štítek pro vrácení zásilky od společnosti DPD nebo DHL (v závislosti na regionu). Náklady na zpětnou přepravu budou v těchto případech odečteny od částky vrácené peněz.
Jakýkoli dotaz?
Pokud jsme vám ještě neodpověděli, můžete nás kontaktovat níže a my se vám co nejdříve ozveme.