Poškozený kufr může být velmi nepříjemné řešit. Naštěstí mnoho poškozených dílů, jako např. Kolečka, rukojeti pro přenášení nebo teleskopické rukojeti, lze snadno vyměnit svépomocí. Často se na nás obracejí s dotazem, proč musí zákazníci platit za náhradní díly pro své kufry a zda se na ně nevztahuje záruka výrobce.

Přesné podmínky záruky výrobce se mohou u každé značky lišit. Nejčastější jsou však následující podmínky:

Na co se běžně vztahuje záruka výrobce?

Většina značek zavazadel poskytuje záruku pokrývající chyby materiálu a výroby. Může se jednat o nedržící švy, poškození látky v místech, která nepodléhají běžnému opotřebení, nebo problémy s materiálem, například křehnutí materiálu rukojeti v záruční době.

Na jaká poškození se záruka nevztahuje?

Vzhledem k tomu, že značky omezují svou záruku na chyby materiálu a výroby, není součástí záruky nic, na co se tato záruka nevztahuje. Většina značek pro upřesnění dodatečně uvádí, že se nevztahuje na následující typy poškození:

  • poškození způsobená třetími stranami, např. leteckými společnostmi nebo společnostmi provozujícími výletní lodě. Dobrou zprávou je, že v takových případech za škody obvykle odpovídá přepravce vašich zavazadel. Doporučujeme nahlásit případné škody letecké společnosti / společnosti provozující výletní loď před opuštěním terminálu. Některé letecké společnosti poskytují na nahlášení škody odkladnou lhůtu až 7 dní, doporučujeme však nahlásit škodu ihned.
  • Poškození způsobené nesprávným používáním předmětu. Může se jednat o mnoho různých typů poškození od přebalování a zavírání předmětu silou, což může vést k roztržení zipu, až po zvedání kufru na Teleskopická Rukojeť místo rukojeti pro přenášení, což by mohlo vést k roztržení kufru. Teleskopická Rukojeť k jeho utržení.
  • Běžné opotřebení. Běžné opotřebení vždy souvisí s používáním výrobku. U osob, které používají kufr denně, jsou známky opotřebení, např. na kufru. Kolečka se může projevit dříve než u lidí, kteří kufr používají pouze na 2-3 cesty ročně. V obou případech, protože poškození jsou způsobena pravidelným používáním předmětu, se na ně záruka nevztahuje. Známky neobvyklého opotřebení, např. pokud se guma kufru Kolečka se uvolňuje již po několika týdnech, se záruka obvykle stále vztahuje.

Na jaké náklady se vztahuje záruka?

Většina značek hradí náklady na opravu nebo v případě, že je položka neopravitelná, na výměnu, pokud se na poškození vztahuje jejich záruka.

V případě, že je oprava možná, máte obvykle na výběr, zda položku opravíte sami a náhradní díl obdržíte zdarma, nebo zda položku zašlete k opravě značce. Náklady na zaslání položky k opravě musí obvykle uhradit zákazník, což by představovalo další výdaje. Navíc může být náročné najít odpovídající karton, do kterého by bylo možné kufr bezpečně zabalit. Zpětné poštovné obvykle hradí značka.

 

Co když můj kufr již nelze opravit?

V první řadě doporučujeme zkontrolovat jaký druh poškození lze opravit. V případě, že poškození kufru již nelze opravit a vztahuje-li se na poškození záruka výrobce, musíte se obrátit na prodejce, u kterého jste zboží zakoupili, a uplatnit záruční reklamaci. Nezapomeňte prosím, že záruční doklad bude vyžadován k uplatnění záruční reklamace. Některé značky také umožňují obrátit se na ně přímo s platným záručním dokladem. záručním dokladem, protože se zpravidla jedná o výjimku, doporučujeme nejprve vrátit zboží prodejci/obchodu, u kterého jste jej zakoupili.

V případě, že se na poškození nevztahuje záruka výrobce, budete si bohužel muset zakoupit kufr nový.

Jak mohu uplatnit záruku na svůj kufr?

Pro uplatnění reklamace většina značek vyžaduje, abyste se obrátili na prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.platnýmzáručním dokladem. Poté prodejce společně se značkou zajistí opravu nebo výměnu zboží. Vezměte prosím na vědomí, že mnoho značek vyžaduje, aby byla reklamace podána prostřednictvím prodejce, a nikoliv přímo značky, protože jste položku nezakoupili přímo u značky, ale u prodejce.

Tip: I když je váš kufr stále nový, je možné si zaregistrovat účet na stránkách suitcase.repair. Zde si můžete uložit číslo modelu a (pokud je k dispozici) sériové číslo kufru a nahrát sidoklad o záruce abyste jej měli připravený pro případ, že budete muset uplatnit záruční reklamaci.

Pokud se na poškození vztahuje záruka, mohu uplatnit záruční reklamaci přímo prostřednictvím suitcase.repair a obdržet náhradní díly zdarma?

Ano, u některých značek nabízíme, že můžete přímo obdržet požadované náhradní díly pro opravu zdarma na základě záruky. V současné době je to možné pouze u následujících značek, které nás pověřily poskytováním záručních oprav pro své výrobky:

  • Eminent
  • Probeetle
  • Case-Star

Usilovně pracujeme na tom, abychom co nejdříve rozšířili počet značek, pro které můžeme tuto službu nabízet.

Pro výrobky těchto značek u kterých je oprava možná můžete kontaktovat náš tým podpory s fotografiemi poškození a svýmzáruční doklad. Náš tým podpory zkontroluje, jaké náhradní díly potřebujete, a vystaví vám poukaz, s nímž si můžete potřebné náhradní díly bezplatně objednat.

Důležité: V případě poškození, které nelze opravit, nebo pokud není k dispozici originální náhradní díl a také případné alternativní náhradní díly pro váš model, musíte se obrátit na prodejce, u kterého jste výrobek zakoupili, aby zajistil výměnu nebo výměnu výrobku, protože můžeme nabídnout pouze náhradní díly dostupné na stránkách výrobce. suitcase.repair jako záruční opravy.